Put on your sunday best and fake a smile

Nu säger jag godnatt och somnar bort från den här skitjobbiga dan, och hoppas att imorgon blir bättre. Det är musikverkstad imorgon i alla fall, det blir första repet med Henrik och Amanda! Jag och Henrik på gittar, och Amanda och jag på sång! :) Sen på torsdag blir första repet med bandet :) Kommer nog köra ganska mycket hårdare musik på torsdagar än onsdagar ;)
Jag har inte mycket till ansikte att visa upp just nu, så kollar hellre bort på bilder. Hoppas imorgon blir bättre.

Lite svar på tal:
Lina om Svar på tal:
Oj förlåt hade lite brottom när jag skrev kommentaren ^^' men det står: Detta videoklipp visar innehåll från Koch Entertainment och UMG. En eller flera av dem har blockerat det i ditt land av upphovsrättsliga skäl.
Hej Lina :D Kolla vad mycket bättre det känns med ett namn! :D Det beror på musiken, jag ska byta den och ladda upp videon igen ;) Kul att du kollar mina videos på youtube också :) Sovgott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0