Svar på tal

Anonym om Naturlig VS Spacklad:
video klippet där du sminkar dig som är uppe på youtube går inte och kolla på!
Tjaba Anonym :) Ogillar starkt anonyma kommentarer, gillar att ha ett namn på folk jag skriver till, så skriv gärna namn istället ;) Jag har ingen aning om varför det inte funkar, visste inte ens om det, men det kan dock förklara varför mitt ena videoklipp har typ 18,500 views och det andra har typ 5 views... Vad står det när man startar videoklippet? Nån som har lust att hjälpa mig? Här är en länk: http://www.youtube.com/watch?v=mE1FbIEvf3k

Kommentarer
Postat av: Lina

Oj förlåt hade lite brottom när jag skrev kommentaren ^^' men det står: Detta videoklipp visar innehåll från Koch Entertainment och UMG. En eller flera av dem har blockerat det i ditt land av upphovsrättsliga skäl.

2011-09-06 @ 21:35:33
Postat av: Lina

Förlåt hade lite brottom när jag skrev kommentaren ^^' Men det står: Detta videoklipp visar innehåll från Koch Entertainment och UMG. En eller flera av dem har blockerat det i ditt land av upphovsrättsliga skäl.

2011-09-06 @ 21:37:22
Postat av: Lina

Förlåt hade lite brottom när jag skrev det ^^' Men det står: Detta videoklipp visar innehåll från Koch Entertainment och UMG. En eller flera av dem har blockerat det i ditt land av upphovsrättsliga skäl.

2011-09-06 @ 21:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0