Filla 16

Åldersnojan som slår in när man inser att ens lillasyster fyller 16. JAG är typ 16. Fast jag är snart 20, men jag känner mig som 17, kanske 18. Det beror antagligen på att jag fortfarande bor hemma, och de flesta av mina vänner gör samma sak. Jag har inte heller körkort, vilket antagligen också gör så att jag känner mig mindre än vad jag är. Ibland blir jag fortfarande shockad när vakterna släpper in mig på krogen liksom. Känner mig för liten. 
 
Aja, men grattis min numera stora lillasyster. Hon firades ordentligt två dagar i rad, först kalas hemma hos pappa med hela släkten och sen middag på restaurang Mill 16 igår. 
Här är hon, smygfotad av yours truly
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0