Nedräkning

Idag är det exakt 49 dagar kvar tills jag åker mot mitt andra hem på Rhoddan. Senaste veckorna och kommande månaden känns mest som en enda stor nedräkning på många sätt. Nedräkningen till Rhodos är en grej, och sen också en nedräkning med att jag håller på att gå ner i vikt bäst jag kan inför säsongen, eftersom att jag förra året gick upp ca 7 kilo, och efter att ha spenderat en månad i Thailand i år så har jag fortfarande inte gått ner alltihop igen. På grund av samma sak så kör jag nu också Jillian Michaels 30 day shred (mitt gymkort har gått ut), som är ett 30 dagar långt träningsprogram, så även det är en nedräkning. Känns lite bitterljuvt typ, som om hela livet tar slut och startar om om 49 dagar. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0