Mösspåtagning

Nu har valborg passerat och studentmössan har tagits på och det är dags att bli så där mysigt sentimental över de tre åren som gått. Jag kommer att sakna alla fina, roliga, glada, smarta, snygga människor jag har lärt känna, vissa bra andra sämre. Min skola har gett mig så jäkla mycket de senaste tre åren, men visst har det varit skitjobbigt också. Viktor Rydberg har blivit mitt liv på gott och ont, hahaha. Men snart är gymnasiet över och det är dags för nya äventyr. 
Dagen spenderades på Cliff Barnes, Nivå 22, Chovas, Baba och till sist Colloseum. Hann med att träffa dem flesta, vilket var en grej jag var orolig över, så är relativt nöjd med kvällen. Vissa verkar ha haft den bästa kvällen i sina liv, men jag ska inte överdriva, hade en lång och kul dag helt enkelt. 
Öh jaa vi renoverar lägenheten lol
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0