Dödsnajs

Hejsan. Har börjat säga att saker är "döds"nånting typ hela tiden nu. Dödskul, dödsnajs, dödssvårt, aa ni fattar grejen. Det kombinerat med lol gör mig lite oproud över hur jag pratar just nu. 
 
I alla fall så var det kryssning förra helgen. Allt och inget hände men jag däckade vid två tiden i alla fall pga överförfriskad (jag som brukar vara uppe längst vad hände) och alla andra dansade tills solen gick upp. Kareokebaren var fantastisk dock. Övrig info känns överflödig haha. 
 
Denna vecka har det varit massa jobb (jobbar dubbla pass imorrn) och bartenderkurs som var dödskul, är typ taggad på att skita i college 2016 och bli bartender (kanske kan göra båda???). Nejmen man lever och lär så vi får väll se. 
 
I helgen är det sova hos Athea och fest hos Sanna som gäller, men hoppas att jag kommer att ha sinnesnärvaro nog at uppdatera bloggen minst en gång till! Min lillasyster fyller även år och senså ska jag ha skypeintervju med en Mega Party Boat på Rhodos om ett säsongsjobb, så det sker en del kul grejer! Känns som om livet går i snabbspol nu faktiskt. 
 
Typ min enda bild från kryssningen haha 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0