Vårtermin

Tja! 
Nu har skolan återigen börjat, och jag har återigen 1000 saker att göra samtidigt haha. Födelsedagar planeras, gymnasiearbetet avslutas, klasskiva och slutskiva planeras, sommarjobb söks och lägenheten renoveras. På detta är det också gamla vanliga jobbet och läxorna och skolan och festerna och utgångarna och pojkvännen och vännerna. Juste också träningen med. Hahah det är ett under ibland kan jag tycka, men väldigt kul är det också! Nu har lusten kommit tillbaka kan man lungt säga, så jag satsar i det mesta nu för tiden. Dödssugen är jag dock på studenten och allt vad det innebär, men snart är det kryssning, så det är inte så långt kvarinnan det drar igång! 
 
Idag har jag haft en normal dag i skolan, som btw är NYA skolan nu, vi har ju bytt lokaler äntligen till Norrtulls gamla sjukhus tvärs över gatan. Allt är helt nytt och renoverat, är sjukt jäkla snyggt! Måste nästan ta lite bilder någon gång haha. Ljust och fräscht om man säger så, med en liten hint av gammaldags. Hehe nejmen väldigt fint! 
 
Min älskade älskade storasyster flyger också till Australien imorgon, och planen är att hon ska stanna i minst ett år, och helt två. Henne kommer jag definitivt att sakna, men tror inte att det har sjunkit in än riktigt att hon verkligen ska åka... Men hon kommer ha sjukt kul och vi kommer skypea i alla fall! 
 
Fest var det med Niklas och det gänget i fredags, lagom party med en massa 98or kanske, vi var liksom bland dom äldsta, hemmafester kanske inte är till för oss längre. Men det var kul i alla fall, hängde mest med Bennes flickvän Elin, världens gulligaste tjej, så det med ett par glas vin blev ju bra endå. I lördags gjorde vi tre-rätters (fast efterätten var popcorn och choklad) och bara myste. Söndagen blev pluggdag, och en mysig helg allt som allt. 
 
I nya biblioteket (som ännu inte har böcker) har klassen myst på skolans mysdag
Jag och Niklas lagade bruschetta till förrätt i lördags, fotade dock inte den andra maten hehe
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0