Söker jobb

Sitter och försöker knåpa ihop lite personliga brev till olika barer på Rhodos, men hittills är det lite svårt. Det är ju lite skillnad från när man söker ett vanligt jobb, eftersom att på Rhodos är de mest ute efter en skön person, och det är lite svårt att visa vem man är som människa i ett personligt brev haha. Men fan vad jag hoppas att jag får något alltså, skulle vara så jävla bra sommar!! 
 
Försöker också komma igång med en flera veckor försenad kemilabbrapport, men det känns ju relativt hopplöst när Rhodos lockar </3 
 
Igår vart det en lugn kväll hemma, Niklas var på middag, Emma (som jag skulle ha träffat) var sjuk och Amanda och gänget ville inte gå ut förrän idag. Glass och film och sedan sova vid ett-tiden vart ganska mysigt endå. Idag har jag bara tagit det lugnt och pluggat men ikväll blir det utgång! Vet inte vart än, men är taggad i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0