Klara har åkt

Igår åkte min storasyster Klara till Australien för att stanna där i minst ett år, och när hon kommer hem finns det en stor chans att jag har börjat på college i USA, så vi kanske inte kommer att se varandra på tre eller fler år. Overkligt känns det, men mest känns det som slutet på något. Fast egentligen så har ingenting varit som det kändes som att det alltid skulle vara på väldigt länge. Min lillasyster bor hos mamma nu permanent, min storasyster tog studenten förra året, jag själv är knappt aldrig hemma utom när jag sover (och knappt då), jag har ny pojkvän sedan tre månader tillbaka och min skola har flyttat till ny byggnad. Om man jämför med hur mitt liv såg ut för ett och ett halvt år sedan, så är verkligen ALLT annorlunda, utom mitt rum. Jag är fan till och med blond och är ihop med en annan kille än vad jag var då. Ett par tre kompisar som hänger med i alla svängarna har jag ju, men i övrigt alltså shit. Allt förändras och fort går det. Bara att hoppas på att det är till det bästa nu då. 
 
Fett djupt det råkade bli, var inte riktigt menat så haha, aja. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0