Hata vinter

Nu kan februari få vara över tack så mycket. Februari började för tre dagar sedan men jag har varit redo för mars i flera veckor känns det som. DOm kommande tre veckorna är de sista veckorna innan lovet och kryssningen och det känns som om dom bara segar sig fram extra långsamt för att irritera mig. 
 
Är också så jävla blek just nu att jag inte hittar några kläder att ha för att jag känner mig ful och blek i ALLT, hela tiden. Måste typ börja sola solarium eller nått, alternativ köpa en jävla bra brun utan sol. Tur att jag har exakt inga pengar. 
 
Nej nu fan vill jag ha sommar och Grekland och (relativt) bruna ben och värme. Gärna En body to die for på köpet också, men det får jag jobba på istället haha :) 
 
Bild från Kos som jag inte lagt upp förut tror jag, bruna var vi allihopa (Fast Annabel vann nog den tävligen lol)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0