Mitt liv

Alltså vet inte ens vad jag håller på med i livet just nu. Flänger typ runt som en skadeskjuten höna och tar dåliga beslut. Som det här med att gå på krogen fem gånger på en vecka, var det en bra grej tyckte jag? Uppenbarligen. Cashen börjar sina, plugget komma ikapp, och imorgon blir det standup och öl med Emma. 
Har tusen grejer jag borde göra, men nätshoppar, smsar och läser bloggar mest. Spenderar även mycket tid med att titta på när Niklas pluggar när jag egentligen borde plugga. Sedan sätter jag mig och klagar på att jag har så mycket plugg. Niklas säger att jag borde plugga, så jag sätter mig och kollar på Ph istället. Bra jobbat Lovisa. Samma sak med det här med bloggen, får väll försöka skriva här ibland även fast jag inte har några bilder typ. 
 
Aja. Det är resten av veckans planer i alla fall, stand up med Emma imorgon, efter jobbet (har fått jobb på studybuddy), på fredag eventuell utgång med Amanda och på lördag ska jag hänga med Niklas mamma och sedan på släktfest. Söndag lär bli mys med Nicke (kanske lite plugg). 
Blond nu btw (gammal bild yes) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0