Eventuell förändring?

Jag har haft denna blogg sedan några dagar innan jag började sjuan 2009 (tror jag?). Detta är fett länge, alltså strax över fem år nu. En kan gå tillbaka i min historik här och i princip följa hur jag växer upp, och när jag får allt mer plugg och andra ansvar och allt mindre fritid (i och med att inläggen blir färre och färre). Jag tycker att det är skitkul att en kan göra det, men det kanske är dags för mig att byta form på inläggen för att inspirera mig själv lite. Jag bloggar inte så mycket längre, och det kan mycket väl bero på att jag inte tycker att det är så roligt att hålla på och fota mina kläder och skriva vad jag har gjort. Jag gör inte så jävla mycket annorlunda än de flesta andra 18-åringar, jag är med vänner, pluggar, går på krogen, kollar på serier och spenderar lite för mycket tid i mjukiskläder i min pojkväns soffa. Så den typen av inlägg säger inte längre så mycket om mig förutom hur jag ser ut för tillfället och att jag är en överambitiös ungdom. Därför har jag funderat på att i större utsträckning börja skriva åsiktsinlägg. Lär bli en hel del vänsterpolitik, feminism och ilska, men det säger åtminstone mer om mig än ett par rader om att jag varit på bio. 
Senså vill jag ju också, som alla vänstervridna, arga, åsiktsbenägna ungdomar, arbeta med skrivande och förändra världen, så det kanske är bättre för min personliga utveckling också. 
Enda problemet är väll att jag knappast lär vinna några vänner på det, men det är ändå ingen som läser det jag skriver här så vem fan bryr sig. 
 
Bara för det så la jag in bilder på mig själv även i detta inlägg haha, inoni. Nej, men bilden överst är en bild från första året jag hade bloggen och den längst ner är en ny och fresh från förra nånaden. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0