Crazy helg

Tjaba! Känner mig duktig som bloggar (trots att jag gör det istället för att plugga). 
I alla fall, denna helg har varit helt galen. I fredags städade jag hos mamma, åkte och jobbade och sedan mötte upp Niklas i Jakobsberg, åkte hem till mamma igen för att packa lite och sedan till pappa. Mysig kväll, somnade tidigt.
Sedan lördag var jag uppe redan vid nio och pallrade mig iväg till Ica i typ pyjamas för att köpa två flaskor glögg innan frukost. Till tolv var jag sedan med mina termosar vid Medborgarplatsen där jag stod till halv tre med klassen sålde julfika för att spara pengar till studenten. Efter det var det raka vägen till släktkalas, och sedan direkt därifrån ut på krogen. Jag, Amanda, Filip och Niklas körde barrunda och avslutade på Donken, kul att hänga med dom lite :) 
Idag söndag kämpade jag och Niklas oss upp och åkte in till Kinamuren i Vasastan för att äta buffé och fira min första lön/vår månadsdag. (Känns töntigt att fira en månadsdag men är man gullig så är man). När vi sitter där så går jag från småförkyld till sjuk på typ 45 min, så nu sitter jag här sjuk som ett as och pluggar. Najs. Lite Dexter blir det nog också innan sängdags. 
Hahaha Filip är en idiot 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0