Naglarna

 
 
Jag lovade ju visst för ett par inlägg sedan att skriva om naglarna blev bra (gjorde dom hos en bekant till mig för bara 100 kronor), och det blev dom! Skitnöjd, har haft dom i två veckor och två dagar, och den enda som har ramlat av är ena tummen, som jag slog av för att jag ramlade på verandan i Kos (fråga inte). Dom vart lite långa kanske, men det valde ju jag haha. Ska gå och fixa dom igen inför pappas bröllop och skolstarten, och då blir det nog kortare knallrosa. Hon har höjt priset till 120 kronor nu, men det är fortfarande ingenting, och dom blir verkligen bra! Klart dom skulle bli bättre om man var villig att betala typ 1000 spänn på salong, men dom här blir fina dom med, och man har råd att faktisk fixa naglarna regelbundet! Idastnails på instagram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0