Söndagsbloggen (9/2)

Tja! 
Har verkligen börjat bli så att jag bara bloggar på söndagar, vet inte varför det blir så haha. 
Denna vecka har flytit på som vanligt, varit massa med Athea, tränat en del. Så jävla skönt att komma igång, verkligen! 
Helgen har varit betydligt mer busy för mig, träffade Linus i fredags, och han bor hela vägen borta i Uppsala, så jag fick dra dit direkt efter skolan för att hinna till slutet av OS-invigningen. Gick upp sent som fan sen igår och fick såklart svinbråttom med att åka hem till Amanda för att fixa mig, vi skulle på Niklas 18-årsfest. Jag och Amanda blev lite sena, men snygga i alla fall haha! Bra kväll igår, förutom ett litet missöde när jag skulle hem till Amanda för att sova, hon hade somnat och kom inte ner och låste upp porthelvetet... Så det blev nattbussen hem för mig haha!
Ikväll ska jag på Jakangymnasie-estetarnas uppsättning av Cats för att stötta Johan, riktig bror är jag :D Sedan skulle vi kanske köra utgång ikväll igen, men får se om lilla mor min tillåter det på en söndag ;) 
 
 
 
Grattis Niklas min broor <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0