Söndagsångest

Repost på bild från Januari tror jag
Hej! 
Kvällen igår blev, precis som jag trodde, jävligt lyckad haha! Insta är fullt av bilder från igår, så kom precis att tänka på att jag måste bli bättre på att ta bilder! Har ingen kamera och min andriod har skitdålig kamerakvalité... Måste verkligen fixa något ordentligt innan jag drar på Peace & Love i sommar ;) 
Jag och David åkte i alla fall hem till honom efter festen igår och sov där. Vaknade med lite lagom ångest klockan halv ett imorse, åkte hem vid sex och har sedan dess pluggat som fan. 
Imorgon blir det en tripp till tandläkaren i alla fall, så håller tummarna för att jag snart kan ta ut min jäkla tandställning!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0