Lördag

Haha, suddig bild från instagram igår
Ja, jag lever fortfarande faktiskt :o Haha, nej, men har liiiite mer tid över just nu, så tänker kanske börja slänga in lite inlägg igen, mest för min egen skull :) Har ju haft den här bloggen i mer än tre år nu, så har ju blivit en vana, och är alltid kul att kolla tillbaka i arkivet :) 
Typ inget värt att dela med sig av har hänt under tiden jag inte har bloggat egentligen, men igår var det fest i alla fall! Var dags nu kände jag, haha, var ett tag sedan. Riktigt kul kväll, så vaknade imorse hemma hos David trött mrn nöjd :) 
Nu sitter jag och äter kladdkaka och ströpluggar lite med läxor till i veckan. Men snart börjar det fan bli dag att hoppa in i duschen och börja tagga inför ikväll, ska ut igen :D Och ikväll får jag med mig både David, en kompis till honom och hans tjej, samt Julia, så blir nog en riktigt bra kväll! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0