Balsammetoden

Bild på mig med löshåret i, relativt orelaterat till texten, men en bild på mitt hår iaf, haha
Jag har i flera år haft problem med att mitt hår är tunt, slitet och förstört av kemikalier. Även efter att jag har slutat att färga det hela tiden och platta och tupera varje dag så blir mitt hår fortfarande slitet en månad efter att jag klippt mig. 
Så nu har jag bestämt mig för att testa balsammetoden. I torsdags kväll tvättade jag håret med ett godkänt "sista schampo" för balsammetoden (coop x-tras schampo faktiskt) och igår tvättade jag håret med bara balsam för första gången (coop x-tras det med, skitbra, haha). Mitt hår känns väldigt fräscht, och faktiskt mjukare redan nu! Jag har inte använt några hårprodukter alls, pga att jag inte har några "godkända" hemma, men ska köpa ett värmeskydd imorgon! :) Ska även klippa mig och så, så att jag kan börja om med ett helt fräscht hår! 
Mer info om balsammetoden, som går ut på att sluta med schampo: lockig.se/balsammetoden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0