Balsammetoden

Jag med mitt älskade, oh, så älskade löshår <3
Jag har alltid velat ha långt hår, och tycker att det är bland det vackraste och typ kvinnligaste som finns. Men jag har dock även alltid haft torrt och sprött och ömtåligt hår, som alltid blir slitet och fult om det blir långt. Jag har ju då nu extensions i håret, vilket löser det problemet, men resultatet med extensions + torrt och trassligt hår blir att löshåret trasslar ihop sig med mitt vanliga hår och det blir en rufsboll. 
   Jag har genom åren prövat det mesta när det gåller metoder att ta hand om håret, men det finns en grej som jag  inte testat, balsammetoden. Jag har läst väldigt mycket om det på nätet, och jättemånga som älskar det, så varför inte liksom? Haha. 
   Jag ska i alla fall testa, och har letat upp de produkter jag kommer att starta med och testa med. Om någon som läser har testat så är alla tips och råd välkommna! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0