Helgen

(Bild från i fredags, stulen från Klaras instagram: klarabellajonsson) 
Jag har inte bloggat på ett bra tag nu, lovar att bli bättre! 
Min helg har i alla fall varit riktigt bra! I fredags hade Athea, Sara, Pao och Ullis fixat finaste födelsdagsmiddagen någonsin för mig, världens finaste flickor ju! Efter en riktigt god trerätters middag drog vi vidare på fest hos Martin i Nacka, bra kväll där med mycket fint fok ;) 
Slutade med att jag och Athea sov kvar där, så vart gå upp riktigt tidigt och ta sig hem. Hade födelsedgs fika vid tre, så blev hem och städa, sedan kom släkten! Fick en massa pengar, skitnajs! Sedan sov David här, myspys! 
Idag har jag varit i stan med farmor och farfar och shoppat, det var deras födelsedags present till mig :) Har fått me mig massa fint, kommer komma bilder allt eftersom :) 
Hoppas ni haft lika härlig helg som jag ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0