Satsa stenhårt

Jag har i helgen bestämt mig för att det är dags för en satsning på min hälsa nu efter ett par månader av festande och dåliga ursäkter! Resten av november blir en personlig utmaning för mig!
Från och med imorgon och fram till 1 december så blir det inget mer socker för mig! Inget mer vitt bröd, ingen pasta. I undantagsfall lite ris eller potatis, men max 1-2 ggr i veckan. Träning minst tre gånger i veckan, och hård satsning på muskelbyggande! 
Två liter vatten varje dag och minst åtta timmars sömn varje natt! 
Jag åker ju också till Vietnam den 19 december, och skulle ju vara jäkligt najs om man kunde vara lite extra vältränad lagom till det är dags att dra på sig bikini igen ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0