Nostalgi

Bild från elevkonserten för ett år sedan, på mig och bandet :)
Jag gick i våras ut Viksjöskolan, och har inte saknat skolan ett skit sedan dess. Men idag kom min lillasyster hem och berättade att det var elevkonsert i skolan idag! Hon går ju då i Viksjöskolan nu, och jag brukade alltid vara med på elevkonserten när jag gick där! Lite nostalgi kände man ju, så frågade hur det hade varit, och hon sa typ att alla hade varit dåliga i princip... 
Hahaha, klart alla är dåliga när jag gått ut, right? ;) 
Men nästa elevkonsert tänker jag i alla fall gå, alltid kul att kanske hälsa på lite gamla lärare och få lite flashbacks sådär :) 

Kommentarer
Postat av: Athea

Bög <3

2012-11-20 @ 14:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0