Helgen hittills

Tja! Sorry för dålig uppdatering (som vanligt), men svårt att komma ihåg allt alltid ;) 
Igår var iaf världens mysigaste kväll, jag, Sara, Athea och Ullis fixade Barbie/prinsessmiddag för Pao med finaste tårtan till efterätt (cred till Sara för det :)), och sedan drog vi vidare hem till Minna i Hammarby Sjöstad på typ fest! Bra kväll, som slutade med att jag missade sista pendeln hem och fick sova kvar hos Minna, men det vart riktigt mysigt med dom som var kvar där i alla fall! 
Hann få två och en halv timmars sömn på Minnas soffa innan alarmet ringde på mobilen och det va dags att börja den långa färden hem. Efter två timmar i lokaltrafiken och en kanelbulle på centralen så var jag hemma runt nio, ramla rakt i säng.
Nu sitter jag hos David, hans släkt har precis gått hem, har firat hans föddelsedag, alltid mysigt! 
Hoppas ni haft en bra fredagkväll och lördag! Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0