Det här funkar inte...

Jag vet att jag knappt har bloggat, har bara varit det att jag har varit väääldigt upptagen med annat på sportlovet, (var bland annat på Vasaspinn på Friskis i söndags, ett spinningpass som varar under hela Vasaloppet, alltså 4 timmar och 10 min i år, och FUCK vad det var jobbigt, återhämtar mig fortfarande.).
Jag har de kommande veckorna bland annat en inlämningsuppgift på 5 sidor, ett nationellt prov i NO, en skrivuppgift i svenskan, ett nationellt prov i matte samt fyra intagningsprov till tre olika musikskolor att ta tag i. Plus mitt övriga liv med mina andra intressen.
Jag har som sagt vääääääldigt mycket att göra, men kommer att uppdatera så mycket jag kan. Lovar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0