Boktips

Ni vet filmen Hungerspelen som kommer snart som alla är så besatta av? Hoppas att ni vet att det är en bok från början! Den är skriven av Suzanne Collins, och har samma namn som filmen :) Jag läste boken för flera år sedan, och älskade den. Däeför är det inte direkt en nyhet för mig att böckerna äger, och jag hoppas att filmen inte kommer förstöra böckerna som Twilight gjorde... (ja, jag läste Twilight ett år innan den blev film, när folk inte ens visste vad det var). I alla fall tänkte bara tipsa om böckerna, Amanda, som vanligtvis inte älskar böcker har gått och blivit kär i Hungerspelen-böckerna, så ge dom en chans iaf ;) Det är en trilogi btw, tvåan heter Fatta Eld och trean heter Revolt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0