Avicii igårkväll

Tjaba :) Sorry för att jag inte har bloggat :/ Är tillbaka nu i vilket fall som helst!
Igår var jag på Avicii i Globen! Sjuk kväll, hade så jäkla kul! Vi var hur många som helst som åkte dit och som köade tillsammans, men sen när vi väl kom in så tappade alla bort varandra, men jag lyckades hålla ihop med Johanna i alla fall! Mot slutet av konserten stod vi så långt fram vi kunde, med magen mot staketet! Så jäääkla najs! Dansade som fan, har träningsvärk i vaderna idag fan! Efter så drog vi till MAX och åt middag, jag var hemma hos Dvid igen runt halv ett skulle jag tro :) Riktigt bra kväll!
Juste, om olyckan igår. Vi märkte ingenting, det var tydligen levels-läktaren som rasade bara några minuter in i första låten. Vi hörde inte ens någonting. Men det var väll inte så konstigt egentligen, musiken var sjukt hög, plus att alla skrek i alla fall. Hoppas att alla klarade sig!
Idag blir en lung dag, ska tagga inför Vasaspinn imorgon mest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0