Skolavslutning 2012

(Sjukt ful bild på mig, men bjuder...)
Jag har gått ut grundskolan!! Fyfan vad jag är bra! Ledsen för ingen bloggning btw... det har varit lite galet senaste dygnet o.O
Nej, men jag hade en riktigt kul kväll med massa människor på Lövsta i fredags. Jag, Linn, Diana och Johan kom inte dit fören typ halv elva, men det gjorde inte så mycket, fint folk kommer alltid sent ;)
Jaja, lördags så vaknade jag i alla fall med gårdagens smink på bredvid Diana i Linns säng. Vi gick ner till grillen och åt pommes frites till frukost... Drägg?
I övrigt i helgen så har jag mest varit med David, kollat på film och myst :)
Tänker även börja fixa massa tidsinställlda inlägg, så att det ginte blir så glest mellan uppdateringarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0