Snacka om att man förändras...

Här är en bild på mig tagen för lite mer än ett år sedan, början av december kanske. Hårfärgen vill jag tillbaka till, men checka sminket? Kanske inte syns så bra, men det var i princip tjock, svart kajal runy hela ögat, utfylld med svart ögonskugga, plus tjockt med vitt i ögonvrån.
Men snacka om att livet har förändrats sedan dess. Allt var en jävla röra. Vännerna, och speciellt Amanda, höll mig uppe, och pojkvännen och kärleken var en fucking bergochdalbana. Även fast jag har gjort massa misstag, har livet trots allt blivit bättre! Finns massa att förbättra, men ändå...
Glad som fan att jag i alla fall rör mig uppåt! :D
(Ledsen för "personligt inlägg, men ibland vill man skriva av sig ;))
Har blivit lite mycket gamla bilder på sistone, men har haft mycket att göra, hoppas ni fattar :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0