Månadens utmaning update

Tjaba alla :) Minns ni min utmaning om vackra magmuskler som jag började med för snart tre veckor sedan? Den gick i alla fall ut på att träna magmusklerna varje dag genom att stå i plankan, samt att sluta äta godis, chips, glass, läsk, och liknande skitmat, i en månad. Jag tänkte uppdatera lite om hur det går! ;)
Jag har inte rört en godis bit sedan jag började! Inte en enda gång har jag brytit mot reglerna! :) Det känns verkligen skitbra!
Dock så är det liiiite annorlunda med det där om plankan varje kväll... Jag gjorde det varje kväll, sen kom helgen... hahaha, nejmen det blev lite si och så med det, så därför kompenserar jag det med att träna magmusklerna tills dom värker varje gång jag är på gymmet! ;)
Jag har faktiskt verkligen märkt skillnad på min mage! Senast jag tog mitt midjemått var en och en halv vecka sedan, det var även första gången, så jag har inget att jämföra med, men tänker ta det igen den 25 februari, så får vi se om det är någon skillnad ;)
Någon som har något dom vill ge mig som utmaning nästa månad? Gärna träningsrelaterat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0