Man kan inte få allt

Tjaba :) Har varit riktigt dålig på ett antal saker senaste veckorna, som till exempel att blogga, träna, äta nyttigt, spara pengar... Både på grund av lite personliga grejer, som jag sagt tidigare, men även plugg och mycket annat i skolan. 
Men, man kan inte alltid hinna med allt, verkar som om jag inte kan få ihop det, måste alltid vara nått som jag ligger efter med. 
Och bättre lär det ju inte bli, ska ju till Vietnam om tre dagar! Där lär det bli varken bloggning, nyttig mar, pengasparande eller plugg ju... Men har iaf lovat mig själv att försöka träna lite styrka varje dag när jag är där! Kommer att vara där i nästan tre veckor, så det ska väl hinnas med iaf ;) 
Men bloggen kommer att uppdateras de tre dagarna innan jag åker, och sedan antagligen ingenting under hela jullovet, ledsen ;) Men när jag kommer hem så ska det bli nystart med nydesign och hela grejen! Så ser fram emot det :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0