This is an Anthem, So fucking sick

Tjafan :) Sitter här och kvällsmyser med hårinpackning i håret, ska snart duscha :) Gårdagkvällen blev inte riktigt somplanerat, men åkte och mötte David och hans kompis på Södra Station, åkte sedan till Jakobsberg och käkade på subway innan vi stack till Amanda och hade en riktigt kul kväll! Sedan sov både jag och David över hos Amanda :) Sen så käkade vi frukost där, chillade lite, snackade, och sen stack jag och David hem till David i ett par timmar. Sen skulle han på fest, så jag åkte hem :) Han tar dock taxi hit från festen ikväll, så jag blir inte ensam inatt i alla fall :D
Jag och David när vi var på bio på Sergelbion förra helgen :) Ledsen för suddig mobilbild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0