There are no liberators, people liberate themselves

Tjaba :) Ligger i sängen med David och gosar, har tittat på bästa serien i hela världen, Sons Of Anarchy, och lite på en film som heter Braveheart. Var på långpromenad med hunden innan, gick i typ 2 och en halv timme, cirka en mil, så känner mig jätte duktig nu :)
Saknar Amanda, hon har inte varit hemma på hela helgen :( Tur att hon kommer hem ikväll, så jag får träffa henne imorgon! :D 
Vilka charmknuttar! :D

Juste! Jag har nästan 20 000 views på min video på youtube nu :D Har även massa fina kommentarer, så det gör mig jätteglad! För er som inte har sett den, så är det en viddeo från när jag hade mitt jättestora fluffhår (kolla arkivet hösten/vintern 2010) Här är den:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0