Rätta till allt dom gjort, mot dig

Hej :) Har varit lugn skoldag idag, inget speciellt :) Idag ska jag plugga, finally, hade tänkt göra det igår, men en viss söt pojke kom emellan :) Måste plugga både SO och NO idag, då vi har NO tills imorgon och SO-prov på fredag :s
Jag fyller år om mindre än en månad btw :D Är sjukt pepp på en digitalkamera! Jag vill dock faktiskt inte ha en systemkamera, då jag bara tycker att det är en ganska ful klump, och jag vill kunna ha min kamera i fickan :) Digitalkamera kvalité räcker gott och väl för mig, jag ska bara fota kompisar och roliga grejer :) Inte massa vattendroppar och grässtrån i extrem inzoomning o.O
Jag hittade ett fint gammalt örhänge imorse också! :D Det är ett vitt plektrum och fett fint! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0