I'm wasting away, Away from you

Sitter här och saknar min älskling :( Han är på läger på Korsö med sin skola (Bernadottegymnasiet). Det är en uniformyrkesskola, för dom som vill bli militärer eller poliser i framtiden, så dom har massa överlevnadsövningar, och alla har fått uniformer eller vad det nu kallas från försvaret, med mössa och kängor med stålhättor och allt. Jag vet att han trivs och har jättekul, men han åkte redan i fredags och kommer inte hem förens på fredag, och jag saknar honom så mycket.
Han skickade mms idag till mig, min sexiga man i uniform :) Har dock inte sladden till mobilen här, så kan inte lägga upp stora bilden, men kan alltid visa så gott jag kan:
Längtar efter dig David <3

Kommentarer
Postat av: David

"jag vet att han trivs och har jättekul"???!!

2011-09-13 @ 12:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0