Gymnasieval?

Alltså, jag har redan börjat stressa över gymnasieval, och vilken linje man borde gå och sådana grejer :o Amanda har bestämt sig verkar det som, och dom flesta verkar ganska säkra på vad dom ska bli oc var dom ska gå... Jag ska söka till Rytmus och Södra Latin (ev Kulturama), som båda är musikskolor.
Om man söker ett jobb i musikindustrin som helt okänd och kan säga att man har gått Södra Latins linje yrkesmusiker så ger det rejält med pluspoäng... Plus att det skulle vara jäkla kul.
Men, vad gör jag om jag inte kommer in sen då? D: Jag har dock en del på CV:et, om min tid på Orionteatern och sånt, men skulle nog behöva lite mer för att komma in än det. Jobbsök nästa!
Steg ett: Bli medlem på statist.se! Jag har även sett att SVT söker 15-åriga statister till en ny dramaserie, det kanske är något att satsa på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0