I'm full of joy, full of glee, jubilation and more

Hejsan :) Var förbi pappa på kvällen och packade mina saker, åkte sedan hem hit till mamma och käkade middag, gjorde alla mina läxor, och nu sitter jag här :) Kanske borde berätta vad jag gjort hela helgen :) Joo, jag va på ledarläger! Jag ska ju då bli ungdomsledare i Viksjö kyrka, kommer att hålla i grupper med små åttor som ska konfirmeras :) Det är en jävligt bra grej att ha på cv:et också! Jaja, var på läger på Graninge Gård, där det hände alldeles för mycket för att jag ska kunna skriva alltihopa här ;) Jaja, nu ska jag ringa älsklingen för 1000 gången, och hoppas att han svarar :)
Dagens låt: Delirium - Motion City Soundtrack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0