Femton år gammal och blir bara konstigare

HEJSAN! Jag vaknade imorse av att min familj sjöng för mig :) BECAUSE THIS BITCH TURNS 15 TODAY!! Jag fick presenter, massa presentkort, böcker och grejer :) Igår fick jag även ny mascara och en SJUKT bra platt och locktång! Och jag har fortfarande inte fått mina presenter från Pappa och hans släkt :D Jaja, tänkte lägga ut lite bilder från tidigare födelsedagar också så att ni kan få se hur cool jag en gång var :D
Lovisa, femton år gammal
Lovisa, fjorton år gammal
Lovisa, tretton år gammal, och har ännu inte kommit på hur man tuperar håret ;)
Vilket år gillar ni bäst? :) MItt fjortonåriga jag skulle lätt ha kunnat spöa skiten ur mitt femtonåriga jag :o Var SÅ MYCKET coolare :o Kanske börjar bli dags att hitta tillbaka till den stilen...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0