Fear is the weakness in all of us

Tjatja bitches! (Hahaha, hörde en sjua hälsa så på sina kompisar på fullaste allvar igår). Jag har reflektionsdag idag, känns därför inte särskillt viktigt att komma i tid, så skulle egentligen ha dragit för 10 min sen, men wth, palla komma i tid till INGENTING.
Har NO-omprov idag, ska höja mig från VG till MVG, önska mig lycka till...jäkla skitprov.
Efter skolan ska jag med David till Veddesta och ta hål i hans öron :) Skippar nog övrigt umgänge ikväll, eftersom att jag har varit jäkligt stressad på sistone, så blir bara gos med älsklingen idag!
Hahaha, snygg bild va?
Uggs från syrran
Tröja från HM
Halsduk från GinaTricot
Byxor från GinaTricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0