Chocken som uppstår när du inser att det inte är måndag

Trodde verkligen helt seriöst att det var måndag, typ hela eftermiddagen, sen så frågade jag David runt 20.00 vilken dag det var... visade sig att det är tisdag...
David kom iaf runt halv sex, vi käkade middag, tog en promenad med Charlie, och bara rent allmänt gosade! Är jäkligt tomt här nu dock, när det inte finns någon att högljutt diskutera huruvida tanter borde anpassa sig efter mina åsikter om jag måste anpassa mig efter deras med...
Just nu behöver jag antingen David, en stor FET Amandakram eller choklad! Inget är dock tillgångligt, så jag kan lika gärna gå och lägga mig.
En gång i tiden hade jag jättelångt lätttuperat hår, som var FETT FINT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0