Blinded by the world outside, I stay inside

Sitter här och lyssnar på The Attic - In Flames, dricker te och skriver fortfarande på min historiaredovisning. Man ska skriva om en nyhet under det senaste året och ge en historisk bakgrund. Redovisningen ska ta ca 10 min, så det är en jäkla massa text att både skriva och plugga in. Men jag ska göra en powerpoint i allafall, för att det är lättare att prata runt en bild. Men, satan, vad trött jag är på historia nu!
Längtar tillbaka till i lördags just nu, har inte haft så kul på länge, var ett jäkligt välbehövligt avbrott i vardagen :)
Alpache-dansen! :D Obligatorisk vid alla större sociala tillställningar :D
Hahaha, Catten röjer? :D Det va faktiskt hennes födelsedag i lördags ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0