You scared?

Har typ fet fatnat på The Final Episode (lets change the channel) - Asking Alexandria!! Så jäkla bra blandning av olika musiktyper! Skitbra :D
Men iaf, hade värsta FuckMyLife-moment idag, jag och Amanda tog oss hela vägen till Veddesta, eller, hon skjutsade mig på sin cykel, men endå, för att jag skulle ta två till hål i örat, men så hade den jävla affären slut på örhängen!? FML, gick dit i söndags också helt i onödan, då hade stället stängt -.-' Men jaja, ska göra det i helgen om jag får tid :)
Snackar med älskling i telefon nu, så orkar inte skriva mer :)
Om ni undrar vad som ser ut skit på min hand så är det en jättefin fusklapp till min uppridning på dressyren imorgon ;)

Kommentarer
Postat av: Caatten

HHAHAHAHAHAAHAHAHHAAHAHAHAAHAHAHHAA fusklapp för dressyr <3

2011-05-25 @ 08:41:39
URL: http://caattens.blogg.se/
Postat av: lovisa

GOdmorogn:D

2011-05-25 @ 09:00:32
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0