Suicide Lullaby

Tjafan, och sorry för frånvaron senaste dagarna, men jag sov hos David, och då orkar jag verkligen inte blogga ;)
Min farsa berättade här om dagen för mig att hans chef är sångare i ett band, Slowlife. Jag trodde det skulle vara typ tråkig gubbrock, men jag gick in och lyssnade i alla fall på spotify. Och satan vad bra dom är!! Sen så berättade pappa att hans chef är typ 27 år, så då var det inte så konstigt att det inte var gubbrock. Det är snarare metal liksom!! Men sjukt bra i alla fall!
Så kolla in Slowlifes album Suicide Lullaby på spotify, jag svär, sjukt bra!
Sjukt bra röst verkligen!

Kommentarer
Postat av: Chrille

Kul att du gillar musiken! Kristoffers röst brukar man antingen hata eller älska. Tack för att du lyssnar :)

2011-06-03 @ 22:39:26
URL: http://www.worstonrecords.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0