Sommar!

Nu börjar det äntligen kännas som sommar påriktigt! :D Vi hade första repet med avslutningskören idag, och nu är det bara två veckor och två dagar kvar till skolavslutningen! Längtar som fan efter sommarlovet nu, är sjukt jäkla skoltrött D: Snart så :D
Jag börjar redan bli stressad över helgen, har skitmycket att göra :( Amanda ville att jag skulle följa med henne på en dagskryssning till Åland, men jag kan inte för att jag har så mycket att göra :( Men på fredag blir det POTC 4 på bio för andra gången med lite folk :)
Hahaha, sexigt att jag skelar lätt också :D Juste, jag ska sjunga Together Were Lost också på avslutningen, men har aldrig hört låten förut...Hoppas det går bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0