Ny Design

Nu har jag börja fixa lite till en ny design som jag kommer ladda upp snart :D Har tröttnat på den gamla för LÄNGE sedan.
Ledsen för låg uppdatering, men jag har varit jätte busy, haft två jätte stora prov och spenderat en hel eftermiddag hos David, så då är det lite svårt att hinna med att blogga.
Vi provspelade för elevkonserten i onsdags föressten, och vi kom med! :D Fast klart vi kom med egentligen, vi har kommit med varenda gång. Men ändå fett glad! Vi ska köra låten Fallen Leaves av Billy Talent, och konserten blir på torsdag nästa vecka :)
Jag tappade bort min Ipod för nån månad sedan, men hittade den idag på botten av min datorväska! Min älskade Ipod har återvänt hem! :D <3 Nu blir det skriva en uppsats om tonårskulturer som min farsas kompis ville ha och fixa ny musik till min älskade, älskade Ipod Nano :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0