O.O

O.O Idag har jag gjort min först läxa efter jullovet. Det känns såhär: oO
Jag haringen bild idag, jag har fortfarande håret uppsatt, misstänker att det kommer bli nya vardagsfrisyren, pallar inte ha mitt fulkorta hår utsläppt. Fett synd. Men det går mycket fortare att fixa. Det är bgara att kamma det, sätta upp i en tofs och tupera upp luggen och toffsen.
Idag var jag tillsammans med Adrian i 10 minuter, sedan dumpade han mig. Jag tror att jag nästa grät lite grann. Sen frågade han om vi inte kunde bli tillsammans igen. Då sa jag nej. Komplicerat kärleksliv? Missuppfatta mig inte, det här är Adrian:
Fast nu har han mer mustasch :D
Jaja, nog om mitt kärleksliv och tillbaka till viktiga saker :D Typ..........nagellack :D:D
Jag ska måla naglarna svarta idag :O Oooooh fett badass chick ;)
Jag vill ha platinablont hår. För då kan man ha svarta kläder och svart snmink utan att se emo ut :D Fett synd, jag har mörkt hår.
Föressten, det är inte mitt fel att jag bara skriver konstigt, det va ni som ville ha mer uppdatering, och då blir det såhär älsklingar ;) <3
LÖV U BOIS N GURLS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0