Musik

Idag har jag haft musikverkstad :D Fast vi spelade ingenting, vi bara bestämde band. Det blev jätte konstigt där ett tag, men vi är samma band som alltid, förutom att vi har två extra gittarister. Sååå, vi är en trummis, en basist, en sångerska och öööhhh..tre gittarister.
Det blir säkert bra :D
På tal om musik, så ska jag och Amanda på Hove-festivalen i Norge i sommar :D Robyn kommer spela där, men vi vet inte om det är det datumet som vi kommer att vara där. Fast egentligen, big deal, robyn kan man se här hemma liksom.
Jaja, dagens låt(ar) : The Greatest Story Ever Told - Ice Nine Kills och Don't Go - Bring Me The Horizon <3
The Gratest Story Ever Told - Ice Nine Kills
Don't Go - Bring Me The Horizon
Ååååh, häromdagen så fick jag en ny pyjamas, som en försenad julklapp av farmor och farfar :D JAG ÄLSKAR DEN!! Den är från ett märke som heter David and Goilath, och jag svär att det märket inte har ett enda fult plagg till salu!!!
DOM ÄR SÅ GULLIGA :D
På prislapparna står det: "WE MAKE THE WORLD'S STUPIDEST STUFF" :D
SER NI MOLNEN? AAAAAH SÅÅÅ SÖÖÖTA :D:D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0