MITT 2010 DEL 1

Jag är hemma nu från GC, har haft det fantaboulus och blivit fet bruuun ;)
Ikväll ska jag sova hos Flams, har saknat henne hela veckan på GC!!!! Och imorgon kommer Joel o Markus hit!! :D SKA BLI ASKUUL!
Eftersom att det har varit nyår så tänkte jag att jag ska göra preeeciiis som alla andra bloggare och göra året i bilder :D Fast eftersom att jag är jag så blir mitt år i bilder 10000000 gånger bättre än ALLA andras :D

JANUARI
I Januari skaffade jag pannlugg, Amanda med, fast hon klippte sin med kökssaxen och jag gick till en frisör ;)
Jag och Amanda hade myskvällar och jag bestämde mig för att börja spara pengar för att åka till England och se Green Day live igen.
Jag blev vegetarian också :D GO ME!! Det sista jag åt var en hemmagjord hamburgare.
PANNLUGGEN

MYYYSKVÄÄÄLLAR
FEBRUARI
Öh..... Jag bloggade inget i februari oO 
Men jag sjöng i Rosenbad för en massa politiker med Musikalen jag medverkade i på Orioteatern. Musikalen hade premiär den femte och vi hade föreställning varje fredag och lördag. Skitjobbigt men skitkul, man fick en massa erfarenhet och det va mitt första riktiga jobb. Musikalen hette Barnkorståget och det var där jag träffade Vidar, som jag var tillsammans med från december 2009 till September 2010, Renaida som är som en hel egen liten sol, Alice, Agnes, Alex, Pål, Edvin och en hel fet bunt med härliga, roliga människor (tror vi va lite över 150 pers)

MARS
I mars gick jag på Tokio Hotel i Globen med en viss Catharina Sörving och hade askul :D
Jag började lyssna på Green Days äldre plattor och fick skivan Kerplunk, deras andra skiva, av Amanda.
Min lillasyrra fyllde år.
Jag upptäckte Second Hand och handlade lite använda kläder på Beyond Retro.
Jag klippte luggen kortare, den räckte mig över näsan innan, så jag såg inget.


APRIL
I April hade barnkorståget sin sista föreställning och jag grät på vägen hem i bilen.
Jag och Amanda knarkade If we ever meet again på spotify (jag har ingen aning om varför), jag saknade Orioteatern sjukt, den enda jag fortsatte träffa var Vidar som jag fortfarande var tillsammans med.
Jag och Amanda gick på fjortisfest, jäkligt kul.

 

Utanför Orionteatern precis innan en föreställning, alla har sina sjuktfula scenkläder. Jag har min jacka kvar i garderoben, hela insidan är täckt med allas autografer. </3 saknar alla.




Okej, det får räcka för den här gången, nästa del kommer imorgon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0