vuxenpoäng

Nu ska jag ringa min pappa, logga in på min internetbank, se hur mycket pengar jag har att "disponera" och sedan göra upp en ekonomisk plan för resten av våren.
Jag kanske borde klargöra att anledningen till detta är att jag vill se hur mycket jag kan shoppa för utan att riskera att inte kunna betala mina flygbiljetter i sommar.
PLUS detta så har jag gjort en väldigt smart grej. Jag har alla mina kort, presentkort, pengar och tillochmed min lilla internetbankdosa på samma ställe...Nämligen i en liten söt blå påse med moln på från David and Goliath! :D
KASHING! Vuuuxenpoääng!!
Sexig Togo Danielsson tröja vaa?vaa? Min pappas gamla :D Antagligen från en tid när han vägde väldigt mycket :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0