Tjeeeeejkvääll

Ikväll blire fetaste tjejkvällen med Catten ;) Manda kanske kommer över också med Alice på kvällen :) Blir fett med myyyys :D Har köpt sjukt mycket goott :D
Jag är med på en av politikerna i socialdemokraternas blogg oO
Dom kom till vår skola och diskuterade med oss och vi fick ställa frågor. Det va faktiskt riktigt kul :D Har varit intresserad av politik ganska länge nu, så jag hade några frågor.
Sen när dom skulle gå kom en av dom som jag hade ställt frågor till och frågade om hon fick ta bild på mej till sin blogg.
Så jag finns uppe på en sosseblogg ;)
Har fått nya mysbyxor :D Dom e sjukt skööna :D Tänker mysa runt i dom HELA DAN ;)

Kommentarer
Postat av: emme

länka !!! :P

2011-02-12 @ 14:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0