Reflektionsdag

Hade reflektionsdag idag, fett chill, man behöver inte gå på lektioner utan jobbar bara det man ligger efter i. Sen stack jag hem till Amanda, snacka lite, innan jag stack hem :)
Vi har utedag eller vadfan det nu heter i skolan imorrn, men jag kan bara chilla hemma hela dagen, för jag ska inte rida förns på kvällen ;) Sååååå sköönt! Så jag behöver inte ens ställa väckarklockan ikväll! :D
Blir en riktigt bra vecka det här verkar det som :D (Y)
Jag börjar få riktigt rejält med utväxt nu, och är ganska trött på det D: Men jag är inte ens säker på vilken hårfärg jag vill ha, så jag vågar inte riktigt färga om :/
Jag velar mellan brunt, rödbrunt och vitblondt. Jag är sjukt sugen på platinablondt nu efter ett helt år med brunt hår, men det skulle ta mig otroligt lång tid att få till den blonda färgen jag vill ha utan att bleka sönder håret. Och jag har ju redan blivit tvungen att klippa av mig mer än en decimeter pga slitna toppar, så jag är inte så pigg på att bleka sönder hela håret.
Sen så kan jag fortsätta att färga håret mörkbrunt, men börjar liksom tröttna lite på det nu, är sugen på förändring! Plus att utväxten blir så otroligt ful eftersom att jag är rödblond naturligt.
Ett annat alternativ är rödbrunt, men vet inte om jag vill ha i en massa röda pigment i håret? Det tar ju sjukt lång tid innan de försvinner då!
Svart hår är inte ens ett alternativ, skulle bara se onaturligt ut på mig!
Vad tycker du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0